English version
Новини → Новини

Національна рада під час місцевих виборів для моніторингу виборчої кампанії у ЗМІ застосовуватиме методику, розроблену європейським медіа-експертом

 

Відділ моніторингу та аналізу телерадіомовлення Національної ради, здійснюючи нагляд за дотриманням телерадіоорганізаціями виборчого законодавства під час виборів депутатів місцевих рад і сільських, селищних, міських голів, користуватиметься методикою моніторингу ЗМІ під час виборів, розробленою експертом Ради Європи Расто Кужелем. Про це стало відомо під час засідання робочої групи регулятора з нагляду за перебігом виборчої кампанії у ЗМІ.

 

Методику моніторингу засобів масової інформації під час виборів було розроблено спеціально для Національної ради на основі багаторічного досвіду роботи зі спостереження за висвітленням у медіа різних суспільних аспектів, у тому числі й виборів. Вона передбачає як кількісний, так і якісний аналіз. Ця спроба дасть можливість застосувати передбачені механізми на практиці. Тим паче, що днями в регуляторному органі відбувся експертний семінар, на якому цю методику було докладно представлено і вивчено працівниками органу, відповідальними за проведення моніторингів телерадіоорганізацій.

 

Під час засідання робочої групи розглядалися матеріали, що вийшли в ефір мовників минулого тижня. Зокрема, звернено увагу на сюжети одного із загальнонаціональних телеканалів. Обидва стосувалися тієї самої партії, однак перший вийшов в інформаційній програмі, а другий – одразу ж після неї без відбивки. Плашка з’явилася лише через кілька секунд. У першому випадку розміщення матеріалів про політичну партію має ознаки «джинси», чітких критеріїв якої досі не вироблено в українському законодавстві. Щодо другого випадку вирішено надіслати компанії листа для отримання пояснень.

 

Зазначалося також і про тенденцією розміщення матеріалів, які містять ознаки політичної реклами, у блоках комерційної реклами. Водночас зауважено, що 6 жовтня на сайті Центральної виборчої комісії має з’явитися інформація про зареєстрованих кандидатів. З того часу реклама відповідних осіб чи партій розцінюватиметься як політична і має бути профінансованою виключно із виборчих фондів кандидатів.

 

На зустрічі також була присутня медіа-аналітик Місії зі спостереження за виборами Бюро демократичних інститутів та прав людини Організації з безпеки і співробітництва в Європі Інта Ласе.



  Додати до закладок     Роздрукувати сторінку   Повернутись до розділу  


Пошук по реєстру та архіву

Оберіть місце пошуку:

Текст:

 
 






Фотогалерея

Експертний семінар «Сучасний вітчизняний телевізійний і радіомовний контент. Європейські стандарти та вимоги», м.Київ,16 - 17 травня 2016 р.